lauantai 10. elokuuta 2019

Oppimissopimus

Oppimissopimuksessa pohditaan missä olen ollut, missä olen nyt, mihin haluan päästä ja miten tiedän, että olen siellä.

MISSÄ OLEN OLLUT?


Koulut:

  • Ala ja ylä-aste (3-9): musiikkiluokka.
  • Ammatti koulut: graafikko, kosmetologi, talouskoulu, merkonomi.

Kesätyöt:

  • Vadelmien ja mansikoiden poiminta, puhtaanapito, Kulttuurijoki tapahtuman tekoon osallistuminen.

Työt:

  • Suurimmaksi osaksi olen työskennellyt erilaisissa kaupan-alan tehtävissä.

Harrastukset:

  • Musiikkiharrastukset: Klarinetin soitto, kuoro.
  • Kuvataide kerhot.
  • Jumppa.
  • Kirjat.


MISSÄ OLEN NYT?


Tällä hetkellä opiskelen visualistiksi ja tämän hetken osaamiseni minulla on kaupanalalta. Osittain olen alan vaihtaja ja toisaalta täydennän olemassa olevaa kaupanalan koulutusta koska uskon, että niin minulla on paremmat työllistymis mahdollisuudet opiskeluiden jälkeen. Tulevaisuudessa haluaisin työskennellä jossain tulevaa koulutustani vastaavassa työtehtävässä. Mieluiten olisin jossain sisustamiseen liittyvässä paikassa.

MIHIN HALUAN PÄÄSTÄ?


Edellisessä kohdassa osittain vastasinkin tähän kysymykseen. En ole oikein ikinä tiennyt mikä haluaisin olla "isona" joten olen päätynyt kokeilemaan kaikkea mikä on sillä hetkellä kiinnostanut joten minulla ei ole koskaan ollut ajatusta missä olen kahden tai viiden vuoden kuluttua.


MISTÄ TIEDÄN OLEVANI PERILLÄ?


Tämä oli kysmys jota jouduin oikein vähän pohtimaan, mutta tulin siihen tulokseen ettei tässä elämässä oikeastaan ikinä voi olla täysin perillä. Omat mielenkiinnon kohteet voivat kehittyä tai vaihtua kokonaan. Tässä hetkessä varmaan tietää olevansa perillä siitä, että se mitä tekee on mielenkiintoista ja siinä pystyy kehittymään niin ettei se käy tylsäksi sekä tekeminen tuntuu suurimman osan ajasta mielekkäältä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Portfolio

Tähän Portfolioon on koottu työnäytteitä visualistiopintojeni ajalta.  Olen kertonut vähän valokuvauksesta, grafiikasta ja myymäläpr...