keskiviikko 9. lokakuuta 2019

Sykäys Mun työhön graafinen ilme | julisteet


Sykäys Mun työhön 15.1.2020


Sykäys Mun työhön on pääasiassa nuorille suunnattu työnhakuun ja itsenäistymiseen liittyvä tapahtuma. 

Se järjestetään taitajankadun opiston päärakennuksessa klo 9-15.

Tapahtumassa on kolme polkua: 

  • työnhaku
  • yrittäjyys
  • kansainvälisyys

Poluissa on teemaan sopivaa ohjelmaa ja esiintyjiä. Tapahtumassa on samalla rekrytointi ja kesätyömessut. Samaan aikaan Sykäys Mun työhön on Opisto Open eli koko opiston avoimet ovet.


Sykäys Mun työhön Graafinen ilme


Minun tehtäväkseni tuli suunnitella tapahtuman A3 ja A4 julisteille graafinen ilme. Koska tapahtuman kutsu oli oranssi otin julisteenkin värin kutsusta.

Tein luonnoksia paperille julisteesta joista ryhmän jäsenet valitsivat parhaat ja toteutin sen Illustratorilla.


Julisteen luonnoksia

Valittu luonnos

Julisteen tekeminen Illustratorilla


  • Koko: A4: 297 x 210mm 
  • Koko: A3: 420 x 297mm
  • Värit: CMYK
  • Bleedit: 3mm

Juliste A4



Juliste A3




Julisteesta puuttu tässä vaiheessa vielä ainakin yksi esiintyjä joten juliste tulee vielä muuttumaan.

Minun osaltani julisteet näyttävät tältä ja julisteet on jaettu muille, jotta niitä saavat muutkin muokattua jos/ kun  tarve vaatii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Portfolio

Tähän Portfolioon on koottu työnäytteitä visualistiopintojeni ajalta.  Olen kertonut vähän valokuvauksesta, grafiikasta ja myymäläpr...